با توجه به رشد فزاینده تکنولوژی و عدم دسترسی با منابع این سایت بمنظور ارائه کتابهای صوتی در زمینه کتاب صوتی,دانلود کتاب صوتی,دانلود کتاب صوتی کودکان,کتاب صوتی انگلیسی,کتاب صوتی روانشناسی,کتاب صوتی قدیمی رمان ادبیات تاریخ ,کتاب صوتی رایگان,دانلودکتابهای جدید ایجاد گردیه است

محل لوگو

دانلود کتاب صوتی سامپینگه اثر صادق هدایت


دانلود کتاب صوتی سامپینگه اثر صادق هدایت

سامپینگه

نویسنده: صادق هدایت)
نام اصلیش سیتا بود ولی او را سامپینگه مینامیدند که گلی زرد رنگ و دارای عطری شهوت انگیز است. نخست مادرش پادما او را به این اسم نامید و همین اسم روی او ماند.
پدرش که از نتایج خاندان قدیمی و نجیب ژن بود ، پس از اتلاف اموال خود بمرگ نابهنگامی درگذشت و برای همسر و دو دخترش لاکشمی و سیتا جز مختصر ملکی در کنگری نزدیک بانگالور و قرض بسیار چیزی نگذاشت.
پادما اطفال خود را با جدیت و فداکاری ای که سرمشق دیگران شود بپرورانید. او نیز بخاندان اشرافی بزرگی که اعتبارات خود را از دست داده بود منتسب بود. بالاخره در قحط سالی مجبور شد که از همسایگان حتی از کسیکه در ایام سعادت او با او رقابت داشت کمک بخواهد و بالمال تنها ملکی که برای آنها مانده بود بربا خواری بفروشد. خریدار بعلاوه دختر بزرگش لاکشمی را از او خواست. پادما که پیوسته از آینده اطفالش اندیشناک بود این پیشنهاد را فورا پذیرفت و هرچند در باطن از لحاظ پستی نژاد رباخوار رضایت نداشت.
دانلود آثار صوتی صادق هدایت ویژه نابینایان و روشندلان


مبلغ قابل پرداخت 20,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 375

برچسب های مهم

کتاب صوتی,دانلود کتاب صوتی,دانلود کتاب صوتی کودکان,کتاب صوتی انگلیسی,کتاب صوتی روانشناسی,کتاب صوتی قدیمی رمان ادبیات تاریخ ,کتاب صوتی رایگان,دانلود ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما